MAT10
tiistai 28. syyskuuta 2010
maanantai 27. syyskuuta 2010
-
Opiskelu on lähtenyt erittäin huonosti käyntiin, ja se todennäkösesti myös jatkuu sitä rataa :DDD oon täällä seuraavat 10 vuotta, jippiiiii...!
Jes!
Opiskelu on lähteny ihan hyvin sujumaan, mitä nyt vähä jäljessä, mutta eiköhän se siitä!
Odotan että matkailu alan koulutus olisi sellasta mukavaa, ja että tulisi tekemistä enemmän, siis vähemmän teoriaa.
Odotan että matkailu alan koulutus olisi sellasta mukavaa, ja että tulisi tekemistä enemmän, siis vähemmän teoriaa.
tiistai 14. syyskuuta 2010
Moi.
moi olen santeri, 15v. Asun sirkassa. Harrastan maastopyöräilyä,perhokalastusta, perhonsidontaa ja kuntosalia. Blogeistahan en juuri mitään tiedä, muuta kuin jotaki mitä käytiin tunnilla läpi. Janin kanssa esittelimmä Jyri Häkämiehen blogin.
maanantai 13. syyskuuta 2010
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)