tiistai 28. syyskuuta 2010

mmoi

Koulu on ihan mukavaa ja ihan tarpeeksi hyvin on alkanu menemään. Teoria vain sais vähentyä aika lailla.

:)

Opiskelu on lähteny käyntiin ihan hyvin. Eipä mulla mittään odotuksia ole koulutusohjelmasta.

maanantai 27. syyskuuta 2010

Opiskelu on lähtenyt käyntiin ihan hyvin. Ymmärrän nyt paljon enemmän kuin opiskelun alussa. En oikein tiedä mitä odotuksia mulla kuuluisi olla koulutusohjelman suhteen.

-

Opiskelu on lähtenyt erittäin huonosti käyntiin, ja se todennäkösesti myös jatkuu sitä rataa :DDD oon täällä seuraavat 10 vuotta, jippiiiii...!

Jes!

Opiskelu on lähteny ihan hyvin sujumaan, mitä nyt vähä jäljessä, mutta eiköhän se siitä!
Odotan että matkailu alan koulutus olisi sellasta mukavaa, ja että tulisi tekemistä enemmän, siis vähemmän teoriaa.

tiistai 14. syyskuuta 2010

Moi.

moi olen santeri, 15v. Asun sirkassa. Harrastan maastopyöräilyä,perhokalastusta, perhonsidontaa ja kuntosalia. Blogeistahan en juuri mitään tiedä, muuta kuin jotaki mitä käytiin tunnilla läpi. Janin kanssa esittelimmä Jyri Häkämiehen blogin.

maanantai 13. syyskuuta 2010

MOIII

Minulla on portfolio valmis. Minun piti vain siirtää se Optimaan...