MAT10
maanantai 27. syyskuuta 2010
-
Opiskelu on lähtenyt erittäin huonosti käyntiin, ja se todennäkösesti myös jatkuu sitä rataa :DDD oon täällä seuraavat 10 vuotta, jippiiiii...!
1 kommentti:
Jani
27. syyskuuta 2010 klo 0.35
WOHOOO!!! :D Kannattaa se lintsaaminen lopettaa niin eiköhän se siitä ;)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
WOHOOO!!! :D Kannattaa se lintsaaminen lopettaa niin eiköhän se siitä ;)
VastaaPoista