MAT10
maanantai 27. syyskuuta 2010
Opiskelu on lähtenyt käyntiin ihan hyvin. Ymmärrän nyt paljon enemmän kuin opiskelun alussa. En oikein tiedä mitä odotuksia mulla kuuluisi olla koulutusohjelman suhteen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti