maanantai 27. syyskuuta 2010

Opiskelu on lähtenyt käyntiin ihan hyvin. Ymmärrän nyt paljon enemmän kuin opiskelun alussa. En oikein tiedä mitä odotuksia mulla kuuluisi olla koulutusohjelman suhteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti