tiistai 28. syyskuuta 2010

mmoi

Koulu on ihan mukavaa ja ihan tarpeeksi hyvin on alkanu menemään. Teoria vain sais vähentyä aika lailla.

:)

Opiskelu on lähteny käyntiin ihan hyvin. Eipä mulla mittään odotuksia ole koulutusohjelmasta.

maanantai 27. syyskuuta 2010

Opiskelu on lähtenyt käyntiin ihan hyvin. Ymmärrän nyt paljon enemmän kuin opiskelun alussa. En oikein tiedä mitä odotuksia mulla kuuluisi olla koulutusohjelman suhteen.

-

Opiskelu on lähtenyt erittäin huonosti käyntiin, ja se todennäkösesti myös jatkuu sitä rataa :DDD oon täällä seuraavat 10 vuotta, jippiiiii...!

Jes!

Opiskelu on lähteny ihan hyvin sujumaan, mitä nyt vähä jäljessä, mutta eiköhän se siitä!
Odotan että matkailu alan koulutus olisi sellasta mukavaa, ja että tulisi tekemistä enemmän, siis vähemmän teoriaa.

tiistai 14. syyskuuta 2010

Moi.

moi olen santeri, 15v. Asun sirkassa. Harrastan maastopyöräilyä,perhokalastusta, perhonsidontaa ja kuntosalia. Blogeistahan en juuri mitään tiedä, muuta kuin jotaki mitä käytiin tunnilla läpi. Janin kanssa esittelimmä Jyri Häkämiehen blogin.

maanantai 13. syyskuuta 2010

MOIII

Minulla on portfolio valmis. Minun piti vain siirtää se Optimaan...

portfolilo

Olen tehny portfolioa sen verran että siinä on sisällysluettelo :)

tiistai 7. syyskuuta 2010

lol

Mie oooon Emilia 15 vee Ivalosta, puhun suomea ja saamea, olen saamelainen ja MULLA EI OLE POROJA ONKO SELVÄ ?
Opiskelen Kittilässä matkailualalla, mutta aattelin vaihtaa raksapuolelle :DDDD
En oo tehny mitään blogitehtäviä vielä ja silleen...

Moro


Olen 16vuotias tyttö.
Blogitehtävässä kerroin yhden tytön sivuista jossa se kirjoitti kaikesta maan ja taivaan välillä.
Olen matkailualan pt.

Mooi oon Rebecca Rovaniemeltä ja 16v ja opiskelen nyt täällä Kittilässä matkailualaa. Tein esityksen Emilian kanssa seiskan julkkisblogista.

Olen Jani, 16v. Tulen Haaparannalta mutta käyn koulua kittilässä. Tein Santerin kanssa esitelmän Jyri Häkämiehen blogista. Jyri Häkämies on kansanedustaja ja se blogi oli. Olen matkailualan pt:ssa.

Tervetuloa Blogiin

Alkuun kerro itsestäsi lyhyesti.
Kerro oma blogi kokemuksesi ja mitä blgia tarkastelit tunnilla.
Mitä perustutkintoa opiskelet/linja.
Lisää kuva / video.

Sofia