maanantai 27. syyskuuta 2010

Jes!

Opiskelu on lähteny ihan hyvin sujumaan, mitä nyt vähä jäljessä, mutta eiköhän se siitä!
Odotan että matkailu alan koulutus olisi sellasta mukavaa, ja että tulisi tekemistä enemmän, siis vähemmän teoriaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti