tiistai 28. syyskuuta 2010
maanantai 27. syyskuuta 2010
-
Opiskelu on lähtenyt erittäin huonosti käyntiin, ja se todennäkösesti myös jatkuu sitä rataa :DDD oon täällä seuraavat 10 vuotta, jippiiiii...!
Jes!
Opiskelu on lähteny ihan hyvin sujumaan, mitä nyt vähä jäljessä, mutta eiköhän se siitä!
Odotan että matkailu alan koulutus olisi sellasta mukavaa, ja että tulisi tekemistä enemmän, siis vähemmän teoriaa.
Odotan että matkailu alan koulutus olisi sellasta mukavaa, ja että tulisi tekemistä enemmän, siis vähemmän teoriaa.
tiistai 14. syyskuuta 2010
Moi.
moi olen santeri, 15v. Asun sirkassa. Harrastan maastopyöräilyä,perhokalastusta, perhonsidontaa ja kuntosalia. Blogeistahan en juuri mitään tiedä, muuta kuin jotaki mitä käytiin tunnilla läpi. Janin kanssa esittelimmä Jyri Häkämiehen blogin.
maanantai 13. syyskuuta 2010
tiistai 7. syyskuuta 2010
lol
Mie oooon Emilia 15 vee Ivalosta, puhun suomea ja saamea, olen saamelainen ja MULLA EI OLE POROJA ONKO SELVÄ ?
Opiskelen Kittilässä matkailualalla, mutta aattelin vaihtaa raksapuolelle :DDDD
En oo tehny mitään blogitehtäviä vielä ja silleen...
Opiskelen Kittilässä matkailualalla, mutta aattelin vaihtaa raksapuolelle :DDDD
En oo tehny mitään blogitehtäviä vielä ja silleen...
Moro

Mooi oon Rebecca Rovaniemeltä ja 16v ja opiskelen nyt täällä Kittilässä matkailualaa. Tein esityksen Emilian kanssa seiskan julkkisblogista.
Tervetuloa Blogiin
Alkuun kerro itsestäsi lyhyesti.
Kerro oma blogi kokemuksesi ja mitä blgia tarkastelit tunnilla.
Mitä perustutkintoa opiskelet/linja.
Lisää kuva / video.
Sofia
Kerro oma blogi kokemuksesi ja mitä blgia tarkastelit tunnilla.
Mitä perustutkintoa opiskelet/linja.
Lisää kuva / video.
Sofia
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
