MAT10
tiistai 14. syyskuuta 2010
Moi.
moi olen santeri, 15v. Asun sirkassa. Harrastan maastopyöräilyä,perhokalastusta, perhonsidontaa ja kuntosalia. Blogeistahan en juuri mitään tiedä, muuta kuin jotaki mitä käytiin tunnilla läpi. Janin kanssa esittelimmä Jyri Häkämiehen blogin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti