tiistai 14. syyskuuta 2010

Moi.

moi olen santeri, 15v. Asun sirkassa. Harrastan maastopyöräilyä,perhokalastusta, perhonsidontaa ja kuntosalia. Blogeistahan en juuri mitään tiedä, muuta kuin jotaki mitä käytiin tunnilla läpi. Janin kanssa esittelimmä Jyri Häkämiehen blogin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti