MAT10
tiistai 28. syyskuuta 2010
:)
Opiskelu on lähteny käyntiin ihan hyvin. Eipä mulla mittään odotuksia ole koulutusohjelmasta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti