tiistai 7. syyskuuta 2010

lol

Mie oooon Emilia 15 vee Ivalosta, puhun suomea ja saamea, olen saamelainen ja MULLA EI OLE POROJA ONKO SELVÄ ?
Opiskelen Kittilässä matkailualalla, mutta aattelin vaihtaa raksapuolelle :DDDD
En oo tehny mitään blogitehtäviä vielä ja silleen...

1 kommentti: