MAT10
tiistai 7. syyskuuta 2010
lol
Mie oooon Emilia 15 vee Ivalosta, puhun suomea ja saamea, olen saamelainen ja MULLA EI OLE POROJA ONKO SELVÄ ?
Opiskelen Kittilässä matkailualalla, mutta aattelin vaihtaa raksapuolelle :DDDD
En oo tehny mitään blogitehtäviä vielä ja silleen...
1 kommentti:
Janita
27. syyskuuta 2010 klo 0.19
Muistakaa kaikki onnitella emiliaa 2.10 :D
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Muistakaa kaikki onnitella emiliaa 2.10 :D
VastaaPoista