MAT10
tiistai 28. syyskuuta 2010
mmoi
Koulu on ihan mukavaa ja ihan tarpeeksi hyvin on alkanu menemään. Teoria vain sais vähentyä aika lailla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti